Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 16 mars 2009 17:10

Hihi! Ja man kan förundras över hur jag kan publicera ett inlägg klockan halv tolv där jag skriver att jag idag vaknade klockan tolv. Förklaringen är enkelt. Jag går på finsk tid, men det gör inte datorn. :)


Idag har jag varit lite på stan och spenderat lite pengar och sedan var jag nere i gymmet och svettade. Nice :)


Nu ska jag repa lite på en ny låt och sedan blir det garanterat ett nytt avsnitt av Prison Break! Snart har jag inte fler avsnitt kvar. Någon som vet när de nya släpps i United States of America? En sorgens dag när Windows Media Player stänger ner sista programet efter 45 minuters spänning och hunkfaktor HÖG!

Av Elin Ahlberg - 16 mars 2009 11:18

Nu har jag kommit in i båtrytmen. Idag vaknade jag inte förrän lite över halv tolv. Skönt. Har avverkat frukost och ska nu iväg in till stan en liten sväng och fixa lite grejor.

Solen skiner över Stockholm idag och det känns faktiskt som lite vår. Hoppas temperaturen för med sig samma känsla.


Ovido - Quiz & Flashcards