Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 24 mars 2009 09:32

Idag ska jag in till stan och luncha. Ska bli skönt med lite energi och glädje utanför båten. Jag går av i övermorgon. Har varit en lite tung period. Dessa fyra sista dagarna på bara fyra personer har faktiskt inte alls varit roliga. Ikväll kommer Matti och ska jobba med oss de två sista dagarna. Thank God!


Jag åker eventuellt ner till Blekinge och stugan i helgen. Behöver komma lite till naturen. Gå i skogen, dricka kaffe och ja typ det. :) Johan har spelning inne i Karlskrona på lördag så jag tar nog bilen in till stan och gästar lite. SKOJ!


Nej nu ska jag ner till hytten och hoppa in i duschen och sedan sakta men säkert börja göra mig klar för att bege mig in till stan och inhandla lite saker jag behöver innan lunchen. Tänk det är alltid saker som man behöver.


Det är vår i luften vilket höger livsfaktorn. SOL!

Ovido - Quiz & Flashcards