Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 22 mars 2009 12:16

Igår gick bra igår. Nu är det bara två dagar kvar att köra på fyra vilket gläder mig. Det är inte kul att inte vara fullt team. Speciellt inte då det bara nu är tre som dansar i teamet. Det är svårt att hålla pulsen uppe i happening. Seten är ingen fara. Det är bara att man får sjunga lite fler låtar vilket inte gör mig något :)


Jag sitter nu på Café Brasco. Mitt stammisställe. Jag har det bra. Ska ner till båten och träna lite senare. Innan det ska jag och Hanna hinna ner i maskinen och hälsa på. Haha!

Hanna är vår kryssningsvärd. Underbart glad och positiv tjej. Jag är så glad att hon kom tillbaka från sin resa nu och började jobba på båten igen. Energiknippe som jag har väldigt skoj med!


På torsdag går jag av båten. Får se vad som händer och sker då. Men Hakunamatata!


Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards