Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 26 mars 2009 11:41

Idag åker jag hem. Ska bli skönt. Jag har så mycket grejor här uppe som jag verkligen vill få hem så jag kan ha allt samlat. Ska dock bli intressant att se hur jag ska transportera mig bort till stationen med allt. Som det ser ut nu får det blir en taxi.


Jag såg fel när jag bokade i all hast i natt och tog intercitytåg eftersom jag trodde att det bara tog 20 minuter extra. Men det tog 20 minuter och en TIMME extra. Grattis! Fy tusan. Jag vill vara hemma nu. Hatar åka tåg. Hatar åka all form av kollektiv transport.


Men ikväll klockan nio kommer jag sitta framför mitt piano igen. Äntligen.


Nu ska jag fördriva tiden lite till här. Det kommer nog bli med kaffe och lite läsning. Usch, jag vill vara hemma nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards