Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 25 mars 2009 15:31

Ojoj vilken fin dag det har varit idag. Jag och Andreas, vår kryssningsvärd, har varit ute och gått i tre timmar nästan. Passerade ett designmuseum och gav det ett besök. Toppendag.


Nu sitter jag och fixar lite grejor på internet och ska snart hoppa in i duschen och sedan blir det middag.


Riina for hem idag och Karoliina har precis kommit. Jag, Johan och Riina har tillsammans haft en mycket fin period. Stöttat varandra och haft mycket skoj.


Jag sover hos Johan till på fredag då jag tar bussen ner till Blekinge och Skärgården för att försvinna från verkligheten lite :)


JAG LETAR BOENDE I STOCKHOLM. BEHÖVER ETT PASSANDE DE TVÅ VECKORNA JAG ÄR LEDIG. OM NI HAR TIPS ELLER IDEÉR PÅ VART JAG KAN FINNA DETTA SÅ HÖR AV ER TILL MIG!!! NU!!!

Ovido - Quiz & Flashcards