Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Elin Ahlberg - 6 mars 2009 20:18

Då var begravningen över. Skönt. Gick bättre än vad jag trodde. Alltid skönt när man gör något som känns jobbigt innan men som sen blir liksom... bra.

Men efter var jag slut som sista ordet i eftertexten. Jag i princip däckade när jag kom hem igen. Idag har jag inte fått mer gjort är föregående fyra dagar. Nu får det räcka med att vara sjuk. Imorgon ska jag spendera lite pengar. Isa fyller år på söndag så jag ska hitta något klockrent till henne. Lite kvalitetstid med min bror samtidigt. Det kan ju inte blir bättre.


Kvällen kommer jag spendera med Linda och sedan ansluter Madeleine. Det bli med största sannolikhet Andra chansen på SVT.


Nu återgår jag till Så ska det låta! :)

Av Elin Ahlberg - 6 mars 2009 08:35

Begravning idag. Ser sådär fram emot att sjunga med tanke på mitt tillstånd och hur jag för tillfället mår men det kommer kännas bra när jag väl har gjort det.  

Nu ska jag gå och sminka till mig.

Ovido - Quiz & Flashcards