Alla inlägg under augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 1 augusti 2008 19:49

Min popup idag är något jag verkligen ser fram emot. Största anledningen är att jag ska göra en musikalduett med Magnus. Det ska blir så himla kul. Drömmar av glas

från

musikalen Chess.

Jag vill att klockan ska bli kvart över nio nu!!!


Ministars gick så snabbt och smidigtatt jag nu har suttit och väntat sedanh alv nio på att vi ska börja. 


Wellowell!

Peace out! 

Av Elin Ahlberg - 1 augusti 2008 07:27

Första augusti idag. Månaden då jag blir ett år äldre.

Det ska tydligen till en chock vid varje månadsskifte. Jag blir lika förundrad varje gång av hur konstigt, magiskt, underligt, roligt, härligt, spännande, mystiskt, galet och häftigt fort tiden går. Jag hinner verkligen inte tänka efter.


Igår satt Louice i publikum. Vi hade Pernilla från Alanya som var här och körde show tillsammans me oss. Det var otroligt kul och spännande. Pernilla är en duktigt och tankfull tjej så det var underbart att köra tillsammans med henne. Hon och Karoline har sedan inatt sovit hos oss och Claes har sovit hos killarna. Himla kul!


Ikväll kommer jag och Magnus köra musikalballad på scen. Oj vad jag ser fram emot det.


Drömmar av glas.


Två hela och två halva dagar kvar. Skönt. Livet kommer snart tillbaka :)

Ovido - Quiz & Flashcards