Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 2 augusti 2008 21:25

Mycket värd resa till Manavgat. Kycklingwrap på Burger King och sedan lite ströshopping. Nu är klockan 25 över tio och vi kom nästan precis hem. Tiden går fort när man har roligt!

Nu käkar vi vattenmelon (jepp, det håller i sig) och ska spela en runda Backgammon (jepp det håller i sig).


Linda jobbar natt i natt så jag ska om en stund ringa henne från Skype för att hålla henne sällskap. Tacka vettja Skype. Underbart bra.


Sov gott!

Av Elin Ahlberg - 2 augusti 2008 17:10

Hettan pulserar utanför vår lägenhet. Jag och Erik surfar och Loucie ligger och läser. Väldigt mysig eftermiddag. Snart kommer vi bege oss in till Manavgat. Jag ska köpa kamera! Äntligen. Min gamla blev med största sannolikhet kvar i Marmaris. Jag borde ringa till hotellet och se om den ligger kvar där men jag orkar inte. Den var så dålig och glappade så det känns inte så motiverande att ge sig på det.


Idag har varit en väldigt fin dag och jag ser fram emot en fin kväll.


Ovido - Quiz & Flashcards