Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 21 augusti 2008 23:22

Idag gjorde jag som sagt show. Det gick bra. Jag lät antagligen aningen förkyld och hostade lite här och där men annars tror jag att jag lyckades dölja det så mycket som jag kunde.


Fick en kommentar efter om att jag liknar Nicole Kidman. Det tar jag verkligen som en komplimang eftersom hon är otroligt vacker.


Nu ska jag däcka tänkte jag.


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 21 augusti 2008 15:33

Idag kör jag show. Precis som förra gången jag var sjuk känns det skrämmande. Men det kommer det göra vare sig jag kör idag eller om en vecka. Jag hoppas min röst håller. Som det känns nu är den väldigt spräcklig. Men Louice står vid min sida. Hon tar några låtar och om det känns för jobbigt under showen hoppar hon in där det behövs. Det blir spännande dethär.


Idag började Linus gymnasiet. Tiden går fort, yaddiyaddi. Jag tycker mest bara att det känns kul. just äldre han blir desto närmre kommer vi varandra. Min fina lillebror. 


Lägenheten är nu glänsade ren. Dammat, diskat, borstat, moppat, plockat, sorterat, kastat, tvättat. Jepp, samlat ihop en massa poäng idag.

Ovido - Quiz & Flashcards