Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 26 augusti 2008 09:06

Jag har klippt ihop en liten film med vad jag har gjort på scen här i Turkiet. Väldigt roligt när mna har något att klippa i. Tacka vet jag Windows Movie Maker. Väldigt enkelt och skoj program.


Idag är det Ministars som gäller och det är jag som är programledare. Holiday hitz-föreställningen ligger sedan på schemat. Imorgon är vi lediga vilket än otroligt skönt, inte minst för min röst. Den har varit trött och arg på mig sedan jag var sjuk. Men vad ska jag göra? Det är inte mycket att be för. Men som sagt imorgon ska jag inte ta en ton.


Något annat som händer imorgon är att familjen Gittner kommer hit. De tar eventuellt bussen hit så att de är här runt lunchtid. Det kommer bli en mysig dag som avslutas med middag på Chili eftersom jag fyller år på torsdag. MYSIGT! Hoppas att alla hänger på så det blir en stormiddag.  


Nu ska jag plocka undan här lite så att det mest är klart tills imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards