Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 11 augusti 2008 13:25

Idag har jag, konstigt nog, varit och badat på stranden för första gången. Det var faktiskt rätt skönt. Givetvis om man låg lite sådär i skuggan.

Nu har vi precis käkat lite och sitter och slappar framför TV:n. Jag funderar på om jag ska ta en dusch och sedan sova ett litet tag.

Jag har lyckats ladda ner ett program som konverterar MOV filmer till WMV. Nu låter det väldigt hightec. Men för allas information är det verkligen vad jag inte är. Men min nya kamera filmar i något som heter MOV och det går inte klippa i Windows Movie Maker. Det gjorde mig lite ledsen så jag gick in och googlade och fick till slut betalat och laddat ner ett program som lätt konverterar alla filer. Det är hur bra som helst. Tacka vet jag internet. Så, nu vill jag att alla skriver upp detta i intresseboken. :)

Nu kallar dusch och tupplur.


Ovido - Quiz & Flashcards