Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 22 augusti 2008 15:13

Fy katten. Här är varmt så man blir arg. Jag körde precis Janette till bussen och sedan in om Migros för att handla lite och det är så varmt så man vet inte vart man ska ta vägen när man sitter där och svetten rinner som om man stod i en dusch.


Därför är jag väldigt glad att jag kommit på mitt nya koncept. Eller mitt koncept ska jag väl inte säga att det är men jag har precis kommit på att jag kan göra det och att jag tycker väldigt mycket om det.


Barnmat är som bekant väldigt nyttigt. Inget socker och mycket vitaminer. Inget socker och mycket vitaminer är någon som jag är väldigt förtjust i :) Därför köper man en burk av detta billiga nyttiga och stoppar i frysen. Vad blir det? Jo det blir lite fruser GLASSMOOTIE. Kan det blir bättre i nästan olidligt varma Turkland? NICE!


Ikväll är det min tur att ha minidisco. Känns lite sådär eftersom jag fortfarande är väldigt sliten och förkyld i kroppen.

Av Elin Ahlberg - 22 augusti 2008 08:47

Imorgon åker jag till Alanya för att träffa familjen Gittner. OM det ska bli kul! Jag längtar med hela mitt hjärta. Jag saknar Isa och Liam så det gör ont i mig. Jag tar bussen tidigt, tidigt för att dagen ska bli så lång som möjligt. Solar och badar och ha det gott hela dagen. Jag har ingen show på kvällen så givetvis stannar jag över natten för att sedan på söndag (förhoppningsvis) ta bussen tillsammans med Ikka tillbaka till Side. Jag bjuder henne på show och lite shopping på måndag och sätter henne sedan på buss tillbaka till Alanya. Sedan åker jag givetvis dit på min nästa lediga dag (onsdag) för att mysa igen. :)

Av Elin Ahlberg - 22 augusti 2008 08:44

Det var någon som frågade efter min musik. Möjlighet att lyssna finns tyvärr inte än. Men det är någon jag ska jobba på när jag kommer hem. Det är min dröm att kunna ge ut min musik som jag själv skrivit. Om och när det händer lovar jag att här informera.

Ovido - Quiz & Flashcards