Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Elin Ahlberg - 9 augusti 2008 20:36

Glömde ju berätta om min popup som jag och David gjorde igår. Eller Davids popup som jag var med på. Run and tell that från musikalen Hairspray. Andra låten från musikalen jag sjunger.

Så skoj vi hade det.

Så mycket energi och så mycket glädje. Det blev givetvis filmat och jag lägger just nu upp den på facebook för alla som känner för att gå in och se på den.

Ok, nu gick lite tid till. Hihi!

Av Elin Ahlberg - 9 augusti 2008 20:16

Jag sitter på hotellet och väntar på att fars transferbuss ska komma hit. Nu är det bara 40 minuter kvar. Det känns konstigt att sitta och titta på alla som beger sig hem till Norden igen. På ett sätt önskar jag att jag kunde följt med med mest känns det bra att vara kvar här i några veckor till. Tiden går skrämmande fort och nu är det bara 12 veckor kvar tills vi är på hemväg. Sjukt.


Men åter till veckan här med far. Givetvis kommer jag bo hos honom. Jag har precis köpt mig frukostbuffé för hela veckan. Jag skulle ge far det i present med självklart ska det klabba. Jag får inte köpa frukost till honom med mitt kort eftersom jag har rabatt. Snålt. Men det ante mig. Får ta tag i det på måndag. Ingenting de i receptionen varken kan hjälpa eller göra något åt. Menmen, vi får se hur det löser sig. Ingenting som förvånar mig.


Det kändes lite tråkigt att lämna Louice ikväll i lägenheten. Bra att hennes mor och far kommer på onsdag. Det kommer vara tomt att vara ifrån varandra eftersom vi träffats nästa konstant i fem månader men jag tror alltid att det kan göra gott när två människor är ifrån varandra under en kort tid. Jag tycker så himla mycket om min Louice. Genomsnäll men bestämd, rak och ärlig, glad och go. Super helt enkelt.


Det börjar närma sig för min familj att snart sätta sin fot på turkisk mark. Det har känts så långt bort men det är snart om det blir av, som jag verkligen hoppas. Jag saknar dem så fruktansvärt mycket. Enligt mor har Linus växt så mycket att jag knappt kommer känna igen honom.


Snart kommer bussen! Jag babblar på som aldrig förr ser jag. Behöver få tiden att gå.

Nu ska jag lägga upp film på Facebook

Av Elin Ahlberg - 9 augusti 2008 10:29

Far kommer hit idag.

Vi ar pa Adora och har det gott men jag langtar sa tills dagen ar slut. :)

Wihi!

Ovido - Quiz & Flashcards