Alla inlägg under januari 2009

Av Elin Ahlberg - 7 januari 2009 15:30

Nej, nu längtar jag så jag nästan kolapsar tills att få börja jobba och komma igång! Tre dagar kvar!

Fixat med beställningen av mina skor. Kan ni göra mig en tjänst och hålla en tumme för att de hinner komma fram innan jag åker.

Hittade en skiva med musiken från Fjorton Suger så nu sitter jag och lyssnar på den. Himla bra musik!


Av Elin Ahlberg - 6 januari 2009 12:21

Om fyra dagar åker jag till Stockholm och till båten! Det ska bli så kul att komma igång och framför allt att göra något nytt. Det har givetvis varit skönt att vila upp sig och ta det lugn i ett par veckor men nu börjar det krypa i kroppen.


Morgonpromenad med Agnes. Blåste som tusan!


SOV TILL ELVA!

Av Elin Ahlberg - 5 januari 2009 23:43

Mysig fika i Lund och underbart fin familjemiddag på Oasen i Helsingborg.


Fin dag helt enkelt. Nu tänkte jag sätta mig med lite texter eftersom jag ändå inte är ett uns trött. Jag har vridit klockan ett snäpp... Oo, läsa ut Stieg Larsson givetvis!


Visst ja. Ska boka nattbuss på Swebus till Stockholm natten till söndag. Wihi!

Av Elin Ahlberg - 5 januari 2009 11:41

Ville ju inte bryta årets mönster. Började dagen med en lång promenad innan frukosten.


Sitter och ser på MSN Video. Robyn är en fantastisk artist. Verkligen cool. Det är inte ofta jag tycker det. Och det är egentligen inte min sorts musik alls. Mycket skoj att se.


Idag blir det fika i Lund och sedan ska vi fira Mor och Jockes 18:de bröllopsdag. Fondue på Oasen i Helsingborg. Gott.  

Av Elin Ahlberg - 4 januari 2009 15:31

Nu skriver jag mitt första inlägg på min lillalilla dator som jag antaligen kommer spendera mycket tid med under året. Båt, here we come!

Av Elin Ahlberg - 4 januari 2009 11:39

Idag ska det eventuellt besökas Mediamarkt, Onoff, Siba, Elgiganten och ja alla sånna affärer som jag egentligen tycker är så fantastiskt tråkiga. En liten Eee pc ska nu i alla fall inversteras i så jag kan ha lite mindre packning att bära runt på i Hufvudstaden Stockholm. Det kommer nog bli bra. Om det är något såndär fiffigt mellandagsreapris så tack jag inte nej och sedan får gärna resten av Sveriges befolkning stanna hemma just idag så jag slipper trängas.

Beställning klar! :)
Av Elin Ahlberg - 3 januari 2009 11:10

Igår hade jag, Linda och Madeleine en mysig soppkväll med mycket prat och slappning.

Idag började jag återigen dagen med en lång och uppfriskande promenad. Skönt!

Nu håller jag på att fixa bland allt mitt grejs jag hade lite här och där på dator och hårddisk.

Nu började det helt plötsligt regna. Allt bra konstigt väder. Men det får vara vad det vill för nu ska jag njuta av att vara inne hela dagen.

Ikväll åker jag till sturup och hämtar Agnes som varit på GC och semestrat.

Dusch!

Av Elin Ahlberg - 2 januari 2009 10:40

Bultade på mig massvis med kläder och begav mig ut i det kalla och krispiga vädret. Gick en runda på 40 minuter och nu har jag avnjutit frukost och ska få iordning på mitt rum och min garderob.  Fin dag.

Ikväll ska jag till Linda och vi ska få snackat av oss lite och bara umgås. Kommer bli skönt!


Ovido - Quiz & Flashcards