Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Elin Ahlberg - 20 januari 2009 16:21

Idag har vi varit och tränat och sedan suttit och bubblat i bubbelpoolen.

Min Mp3-spelare har pajjat och jag ska begrava den idag :( Känns inte alls kul att den bara gick i sönder huxflux. Får inom en snart framtid se mig om efter en ny. Men först får jag sörja lite.

Nu ska jag dricka lite kaffe och prata lite med Isabella.

Peace out!

Av Elin Ahlberg - 20 januari 2009 00:46

Riina har tappat rösten och vi har kört set på fyra personer idag. Det gick bra men det är mer påfrestande givetvis. Men som vanligt har det varit en fantastiskt fin och rolig kväll. Me like ABBA!


Nu ska jag gå och lägga mig och däcka. Eller det blir nog lite film innan. Det är svårt att komma ner i varv dirket efter showen.


Ikväll fick jag höra att jag gjorde en låt bättre än orginalet. (Helen Sjöholm) :)

Hihi, inget jag tror på men kul att höra :)


Nu så! God natt!


Ovido - Quiz & Flashcards