Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Elin Ahlberg - 25 januari 2009 13:00

Jag sitte på ett internetcafé i Hufvudstaden och har precis köpt mig andra säsongen i Prison Break. Yey, jag ska börja så fort jag kommer tillbaka till båten.

Jag har det mysigt. Johan kommer hit efter han varit inne i city och sedan slår vi följe tillbaka till Gabriella.  

Av Elin Ahlberg - 25 januari 2009 11:23

Sov till halv tolv idag. Skönt. Vi satt uppe i korridoren rätt länge igår och snackade. Halv fem blev jag väckt av ett gäng idioter som ringde på min mobil om och om igen. Ibland blir jag rädd för vad som händer med dagens ungdom.

Jag ska inte gör mycket idag. Inte ett skit som det ser ut just nu. Jag ska bara öva texter och ta det lugnt. Väldigt sugen på att följa med Johan in till NK men det kommer bara bli att jag spenderar en massa onödiga pengar. :)

Har redan  gjort det i Taxfree imorse. Mest till bror min då.

Ha en mysdisig dag idag.

Av Elin Ahlberg - 25 januari 2009 00:22

Jag är arg. Fly förbannad faktiskt. Men det är  rätt skönt bland.

Nu känns det lite bättre. En vakt kom utanför fönstret till messen och gjorde imma på rutan och ritade en glad gubbe. :) HIHI

Ikväll bjuds det på skumpa :)

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards