Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Elin Ahlberg - 16 januari 2009 09:05

...PREMIÄR!!! 


Igår körde vi premiär på ABBA. Det är alltid massa saker som jag själv tycker att jag kunde gjort bättre eller mer men i det stora hela är jag hyfsat nöjd med hel min insats. Känner mig så fin i alla våra klänningar.


Nu är det sista dagen vi repar med koreografen Maxim och ikväll kör vi 70's. Sedan är det upp till oss hur pass mycket mer vi vill jobba på det och få det bättre. Och som ni säkert förstår är jag en av dem som kommer röstar för att göra det så bra som det möjligtvis går.


Madeleine var och såg på showen igår och kommer även se på den ikväll. Det är kul att ha någon man känner i publiken. Ska bli superduperskoj att bo hos henne i en vecka. Mysig tjej! 


Nu är det frukost. Glöm inte att skriva hälsningar till mig om ni hinner och känner för det :)

Ovido - Quiz & Flashcards