Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Elin Ahlberg - 1 januari 2009 19:01

Jag tog efter frukosten min planerade promenad. Gick ner till Arvid och Anita. De var inte hemma. Lade mig på deras brygga. Solen stod på. Underbart. Gick genom skogen. Ut på åkern. Följde gärdsgårdens stängsel. Knackade på Sven och Ingalill. Fick Glögg med russin. Gick över ängarna hem till sommarstugan igen. Sköt luftgevär och gick sedan in i värmen och slog mig ner i en soffa.

Av Elin Ahlberg - 1 januari 2009 09:10

Nytt år.


Trevlig sista kväll på 2008. Det blev en hel del GuitarHero. Ett roligt spel. Hamnade och spelade med helt OK siffror på Svår Nivå. :)


Kommer nog fördriva stor del av min lediga tid innan mitt jobb framför den rullande gitarrhalsen där hemma. När jag inte övar finska texter då. :)


Nu ska jag bege mig ut i skogen en lite runda tänkte jag. Hm, jag får nog fundera på den lite. Det kyler redan lite om mina händer och dagen har inte riktigt börjat än. Det är då man borde. Men det är då det är så svårt.

Jag sitter här och ser ut över havet en liten stund till innan jag bestämmer mig för hur min morgon ska se ut.


Som sagt, nytt år. Jag hoppas 2009 blir, om möjligt, ännu bättre är 2008. Det har mycket att klå och mycket att leva upp till. Jag ska hjälpa 2009 med allt vad jag har. Vi får jobba tillsammans. :)

Ovido - Quiz & Flashcards