Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Elin Ahlberg - 19 januari 2009 14:26

Idag fick jag höra att jag är en sån tjej som man vill gifta sig med. Hihi. Jag tar det som en komplimang och tackar för det :)


Jag sov, eller jag blev väckt, vid tolv idag. Ojoj, det drar ut sig mer och mer.


Vi har varit inne i stan och gått lite. Eller inne på land i alla fall.


Nu ska jag öva in tre nya låtar som jag ska köra ikväll. Riina har tappar rösten så det kommit bli mycket sjungande idag. Hoppas hon känner sig bättre imorgon!


Jag mår väldigt väldigt bra just nu. Jag trivs verkligen här och har det så skoj. Dansar och sjunger hela kvällen och gör precis det jag känner för på dagarna. Det var ju just av denna anledning jag inte fick Teneriffa i vinter. Det finns en mening med allt men ibland dröjer det väldigt länge innan man inser vad meningen är.

Ovido - Quiz & Flashcards