Alla inlägg under januari 2009

Av Elin Ahlberg - 25 januari 2009 11:23

Sov till halv tolv idag. Skönt. Vi satt uppe i korridoren rätt länge igår och snackade. Halv fem blev jag väckt av ett gäng idioter som ringde på min mobil om och om igen. Ibland blir jag rädd för vad som händer med dagens ungdom.

Jag ska inte gör mycket idag. Inte ett skit som det ser ut just nu. Jag ska bara öva texter och ta det lugnt. Väldigt sugen på att följa med Johan in till NK men det kommer bara bli att jag spenderar en massa onödiga pengar. :)

Har redan  gjort det i Taxfree imorse. Mest till bror min då.

Ha en mysdisig dag idag.

Av Elin Ahlberg - 25 januari 2009 00:22

Jag är arg. Fly förbannad faktiskt. Men det är  rätt skönt bland.

Nu känns det lite bättre. En vakt kom utanför fönstret till messen och gjorde imma på rutan och ritade en glad gubbe. :) HIHI

Ikväll bjuds det på skumpa :)

Peace out!

Bra

Av Elin Ahlberg - 24 januari 2009 11:34

Jag är glad och försöker gör människor i min närhet och omgivning glada. Även fast jag inte är glad är detta något som jag oftast försöker jobba på. Tänk om alla kunde vara så. Då hade allting varit mycket enklare här i livet. Igår fick jag ett erjudande som jag blev väldigt glad för. Uppdaterar mer när jag vet mer.Idag är vi i Finland. Grått och mulet utanför fönstret på Sjöfartshotellet men vad gör det? Jag har det himla bra. :)

Av Elin Ahlberg - 24 januari 2009 00:16

Kvällen show var motig i rösten sådär i början men det blev bara bättre och bättre. Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova länge länge länge. Jag orkar tyvärr inte skriva mer ikväll. Det är bara en frukt som kallar och sedan sängen.
GOD NATT!

Av Elin Ahlberg - 23 januari 2009 10:37

Tonjua, vår chef, skickade sms om att hon inte kommer till båten förrän klockan två för att ha möte med oss. Lite lagom frustration spred sig i gruppen då hon först hade meddelat klockan elva och att alla stigit upp och planerat sin dag ut efter det. Jag orkar inte blir irriterad. Hinner sticka till affären i land snabbt innan och sedan får jag sysselsätta mig med att lära mig någon ny låt eller liknande.


Jag har behaglig och lättsam träningsvärk efter gårdagens träningspass. Kanske blir det ytterligare ett i eftermiddag. I båtens extremt trånga med ack så charmig gym.


Dags för att ta på sig mössan och ge sig ut från båten. Vi har nu gjort åtta showkvällar av fjorton. Tiden måste stanna upp lite i hastighet. Det tror jag inte den går med på.

Av Elin Ahlberg - 22 januari 2009 11:35

Somnade redan klockan halv två igår och sov till tolv! Så skönt. Antar att jag behövde det.

Jag och Johan beger oss snart in till Sjömanshotellet för att träna lite och sedan blir det slappning till vi kör igång ikväll igen. Nu har vi gjort halva vår preiod. Kan inte fatta det. Kan inte fatta det.
Saknar min Mp3. :(

Hinner inte skriva mer nu.

Av Elin Ahlberg - 21 januari 2009 11:02

Nu har jag begravt min Mp3 bland en massa batteri. Saknar den redan. Jag måste skaffa mig en ny och det är snart.


Nu ska vi in på land och jag ska köpa mig sminkgrejor. Sånt däringa som man vill ha fast som man egentligen inte alls behöver.


Johan ska först visa vart sjöfartshotellet ligger. Där får vi träna och använda internet. Ska försöka ladda upp lite bilder till er. Jag är rätt dålig på att fotografera men jag ska försöka bli lite bättre.

Av Elin Ahlberg - 20 januari 2009 16:21

Idag har vi varit och tränat och sedan suttit och bubblat i bubbelpoolen.

Min Mp3-spelare har pajjat och jag ska begrava den idag :( Känns inte alls kul att den bara gick i sönder huxflux. Får inom en snart framtid se mig om efter en ny. Men först får jag sörja lite.

Nu ska jag dricka lite kaffe och prata lite med Isabella.

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards