Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 29 februari 2008 18:53

Nu vill jag skriva långt och utförligt om allt som sker och allt jag känner men så kommer det nog inte bli. Min skrivarinspiration har antagligen omplacerats till björnshow och bump och glad Tvättis. Ni får utsäkta, lovar att bättra mig.


Hm, vi övar och övar och sen äter vi och sen övar vi. Jag känner att det kommer vara sjukt mycket att få in under flätan men kan inte bärga mig. Vill lära mig mer och mer och mer.


Ikväll fick jag och Louice ledigt av Erik... :) ... så snart blir det Ratatouille på min dator.


Har varit en fin dag som började med Yoga, som kommer ta ytterligare några gången innan jag förstår mig på´t.


Ja, så intressant var jag idag... :)


Sov gott!

Av Elin Ahlberg - 29 februari 2008 18:43

Den "hemliga" koden innehöll att jag saknar dig och att blanda drinkar är en väldigt uppskattad egenskap!

Ovido - Quiz & Flashcards