Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 10 februari 2008 09:01

Middag/Melodifestivalskväll hos farmor och farfar med släkten igår. Himla mysigt kväll som jag drog igång. Far min åker på onsdag så det var sista gången på nästa hela detta året som vi två var på middag på Råggatan samtidigt. Faster Brita blev hämtad och lämnad och Anna och Leif droppade in till kaffet. Mys och lugn lördag efter att ha jobbat hela dagen. Skönt med ledighet.


Besviken på Melodifestivalen. Två saker var bra. Luuk och Björn Gustavsson. Himla goa och roliga killar. Annars kan jag ärligt säga att där var ingeting för världen. Inte ens för Europe! Tråkigt. Fanns där verkligen inga bättre låtar i hela Sverige som skickades in? Förlåt om jag låter negativ men jag hade höga förväntningar. Borde och visste väl egentligen bättre men jag hoppas alltid in i det sista att det i alla fall är hälften av låtarna som är helt ok. Men ack nej.

Ovido - Quiz & Flashcards