Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 26 februari 2008 20:52

Jag har inte så mycket tid att skriva. Vi har inte fått internet på våra bärbara än så vi är 40 personer som samsas om fem datorer.

Jag har det helt fantastiskt. Hotellet är underbart fint. Kallt som poker, framför allt på kvällen men det lider mot vår så det blir förhoppningsvis bara bättre och bättre.


Idag har vi spenderat hela dagen på stranden. Lära känna varandra, och lära känna varandra och lära känna varandra. :)


Jag mår bra, fantisktiskt bra!


Längtar tills vi kommer igång och repeterar.


Louice som jag ska bo med är verkligen mysig. Vi kommer ha det väldigt bra i varandras sällskap. Det känner jag på mig. Hennes bagage har inte kommit fram än så hon sitter här sidan om mig lite halvt förstörd. Det är inte kul.


Massa kramar till alla er där hemma!!!


Nu ska jag gå och däcka i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards