Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 12 februari 2008 20:58

Jag har precis skrivit min första barnlåt. Fråga mig inte var det kom ifrån. Nu renskriver jag den i pärmen min och är faktiskt rätt nöjd. Ikka och Liz har fått höra den och jag fick positiv respons. Det bli liksom en ständig reaktion när jag gjort klart en låt. Den känns inte verklig förrän jag fått sjunga den för någon.


Nu hålls det kväll!

Av Elin Ahlberg - 12 februari 2008 17:13

Tänkte träna idag. Har inte kommit igång igen efter jag var sjuk. Jag och Linda bestämde oss för att ge oss ut i det fina vädret och tog istället en entimmespromenad genom Gluggstorp. Härligt och lagom kallt väder och snack! Mycket bättre än att åka till gymmet. Bra beslut.


Ser fram emot en fin vecka!

Av Elin Ahlberg - 12 februari 2008 06:50

Jag gillar musik som sjungs på svenska.

Hittat Säkert som helt klart får höga poäng.


"Och dethär är vad alla har sagt till mig, du gillar mig för mycket, det måsta va nått fel på dig."

"Du är rätt ung. Jag är äldre än du. Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll."


Jag kan varmt rekommendera er till att lägga ett öra eller två i en eller två minuter.




Ovido - Quiz & Flashcards