Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 22 februari 2008 09:53

City Gross, min gamla arbetsplats. Körde in om för att fylla på förrådet på diverse hårprodukter och dylikt. Lindells café utanför. Katarina jobbade så det var kul att stå och konversera lite med henne. Herrarna, som givetvis fortfarande sitter där varje morgon och dricker sitt kaffe och bredda fralla och även denna fredag ett wienerbröd till dersert, kände igen Elin från Tågarp och det blev många glada hoj och. Hör och häpna,

På vägen ut fick jag till och med vågen av sju herrar, glada i hågen!

Lika nöjda, glada och rofyllda som alltid.


Klockan är endast 10:04 och jag har hunnit med en hel del. Framåt tidigt eftermiddag bär det av till Krika och Bellas härliga lilla gård. Fika och inspektera den nya hästen.

Längtar mest till ikväll.

Tur

Av Elin Ahlberg - 22 februari 2008 07:58

Tur att jag har ärende nu på morgon då jag vaknade redan 07:15. Hur kommer det sig att jag fick sån ro där?


Längtan. Drivkraft. Gjädje. Vemod. Bubblor. Hoppfullhet. Lugn.

Ovido - Quiz & Flashcards