Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 5 februari 2008 15:36

Framsidans baksida är det som gör baksidans framsida till framsidan. Om man inte vänder på det. Fast då blir det samma sak fast tvärt om. Eller hur? Kanske?


Fin dag med Marie. Många goda skratt och vändigt lärorik visit på Sjukhuset Trelleborg. Nu är jag dock lite trött i huvudet men ska ändå sätta mig med lite manusläsning.

Av Elin Ahlberg - 5 februari 2008 07:37

Tid för Elin och Maries resdag.


Detta har vi pratat om sedan jag började. Oftast krävs det att man har en deadline (att jag slutar) för att det skall bli gjort. Snart tar jag tåget och Marie möter upp mig i Gunnesbo och sedan bär det av ner mot Trelleborg. Där har jag aldrig satt min fot, om mitt minne inte sviker mig. Det kommer garnterat bli en fin dag. Mössan och två halsdukar är på. Kallt.


Jag önskar er en fin tisdag!


Ovido - Quiz & Flashcards