Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 11 februari 2008 18:04

Middag på Mezo med tjejerna idag. Cajsa åker till Italien på fredag vilket betyder att jag inte kommer träffa henne igen förrän mot november och då är det nästan jul! Om det inte blir så att mina brudar tar en sista minutenresa ner till Side i sommar (vilket de verkar vara rätt positiva till). Det håller jag verkligen mina tummar för.


Givetvis är det dundertråkigt att inte ses på så lång tid men så är det. Jag kan inte få allt. Kan bara vara på ett ställe samtidigt.


Att få stå på scen varje kväll väger upp att vara ifrån alla ett tag.

Av Elin Ahlberg - 11 februari 2008 13:01

Idag är det två veckor kvar till jag åker till Turkiet! Det känns sjukt nära nu så det är underbart! Varje gång jag lyssnar på skivan inser jag att det faktiskt är jag som ska göra det! Och jag kommer göra det sjukt bra. :)



Ovido - Quiz & Flashcards