Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Elin Ahlberg - 17 februari 2008 16:06

Massa kaffe och skapande idag till visst ändamål. Jag har precis hämtat mitt digitala, men ack så sköna, piano i stan med min bror. Kommer sakna Linus, snart gymnasieelev och allt. Världens bästa bror.


Snart kånkas det över med pianot i störta hugg, förhoppningsvis med hjälp, till grannen min och då kommer det spelas in. Kul! Tack för att Cubase och datorer och teknik i största allmänhet finns. Det är ju klart en fördel om man vet hur man ska använda det. Eftersom jag saknar den sortens kunskap är Mats mäktad uppskattad.


Igår var en toppenkväll. Vi växlade mellan bowling och uppdatering av varandras liv. Sambo, arbetande, jobbsökande, studerande, resande, vad som hänt, vad som händer och vad som kommer hända.
Telegrafen fick sedan äran och sedan blev det soffan i Helsingborg för att ta tåget hem imorse. Lagom dåsig och gårdagens smink. Promenaden ner till Knutan var behövlig.


Sanna nielsen, verkligen magnificent. Det skulle tydligen till en Skåning för att giva schlagerkänsla. Passion, begåvning, känsla, och till råga på allt, en väldigt fin låt. Kul att se!

Ovido - Quiz & Flashcards