Alla inlägg under november 2008

Av Elin Ahlberg - 13 november 2008 08:56

Repa lite på stämmorna kan vara en bra idé för att inte glömma allt för mycket. Det är kul att ha något sådant projekt att syssla med.

Idag kommer jag få träffa min underbart härliga vän Thea som kommer åka ut i världen i början på december. MYS! Att ta tåget till Helsinborg kommer dock kännas konstigt.

Nu är det duschen som gäller och sedan en varm god kopp kaffe. Det är kallt i Skåneland. Speciellt om fötterna.

Av Elin Ahlberg - 12 november 2008 21:49

Åkt som en pågaprinsessa i nya tåg.

Sjungit femstämmigt idag vilket var väldigt väldigt kul.

Jag saknar.

Av Elin Ahlberg - 12 november 2008 07:43

Gå gärna in och kolla på


My show reel!

Av Elin Ahlberg - 12 november 2008 07:37

Linus går hemmifrån och låser och Jocke är ute och går med Tindra utan nyckel. Vad resulterar det i? Jo, att jag blir väckt av bank på rutan 07:20. Nu är klockan inte mer är 07.40 och jag har redan hunnit avsluta en god frukost. känns i och för sig rätt skönt att vara uppe i tid.

Idag ska jag ta till Malmö och repa med en sånggrupp. Det ska bli skoj och skönt att hålla igång tills jag åker iväg. Hoppas på mycket och SVÅÅrta stämmor för stor utmaning.

Fram tills dess ska jag mecka lite med saker här hemma. Bland annat ett litet filmprojekt som jag har. :) Nice.

Nu skriker det i kaffebugen!

Av Elin Ahlberg - 11 november 2008 15:40

Om man har hela Astrid lindgrens box i handen behöver man väl inget liv?


Korvtillverkning hos farmor och farfar var lyckad.

Av Elin Ahlberg - 11 november 2008 11:04

T A M A M - Tamam

We´re the chicks in Turkeyland

We are hot we´re sijack yeay

We know merhaba means hey

We drick sut it makes us strong

singing, dancing all night long

Beni adum Elin wow

Beni adum Louie and now

We will teach you how to say

Good evening, it goes this way

IACKSHAMLAR!!!


Marmaris!

Av Elin Ahlberg - 11 november 2008 10:16

Framsidans baksida är det som gör baksidans framsida till framsidan. Om man inte vänder på det. Fast då blir det samma sak fast tvärt om. Eller hur? Kanske?


Hittade precis min garnlåda som jag tydligen gjorde i ett väldigt flummigt tillstånd....

Av Elin Ahlberg - 10 november 2008 21:36

Det finns nog en mening med allt som sker. Jag försöker i alla fall intala mig själv om att det är så och förhoppningsvis har jag insett vad meningen med att inte få vintersäsong var. Vi får se och jag lovar att uppdatera så fort jag vet. :)

Ovido - Quiz & Flashcards