Alla inlägg den 7 november 2008

Av Elin Ahlberg - 7 november 2008 23:30

Mycket, mycket, mycket fin kväll hos Madeleine tillsammans med Linda ikväll. Det behövde jag. God mat och prat.

"Elin, kommer du ihåg när vi var någonstans någongång?" Haha.


Imorgon blir det kvalitetsdag med bror min och sedan ut och käka och se på High school musical i Malmö med Ikka. Det känns bra.


Det surrar i mitt huvud och trycker över mitt bröst men jag börjar känna lite lättnad nu. Man klara av mer än man tror och som min vise och underbara farmor sa;

"Kan man inte gråta kan man inte skratta."

Av Elin Ahlberg - 7 november 2008 17:17

Idag har varit en helt ok dag. Jag körde till farmor och farfar och fick god brocollisoppa och lika god hjälp med mitt stickeri.

Sussie kom och underhöll mig och var närvarande vid invigningen av mig kaffepress jag fick i födelsedagspresent av Louice och Dhani.

Nu blir jag snart hämtad av Linda och ska iväg och se på Madeleines fina lägenhet.

Jag mår hyfsat bra för tillfället. Många ljusa dörrar i huset. Det går upp och ner men nu under efermiddagen har det varit mest uppåt. Skönt!

Snart kommer jag vara mer inspirerande och rolig. Snart hoppas jag.

Ovido - Quiz & Flashcards