Alla inlägg den 24 november 2008

Av Elin Ahlberg - 24 november 2008 21:03

Jag delar upp dagarna i delar. Units, enheter som jag såg och snappade upp från en väldigt bra film.


Imorgon är första enheten att spela piano och om vädret tillåter, en låångpromenad.

Andra enheten är att Katarina kommer hit och myser. Vi ska åka till skogen och ta bilder till ett fotoprojekt hon har. Ska bli kul. Alltid skoj att bli fotograferad. :)

Tredje enheten är att jag ska spendera lite kvalitetstid med min kära kusin Hampus som jag inte hunnit med sedan jag kom hem. Väla och storsa lite och sedan äta god middag och givetvis avsluta med gott på Tasty House. Varm rekommendation till alla er som inte varit där - Gå in!

Ja, det är en dag i tre delar.

Av Elin Ahlberg - 24 november 2008 16:20

Tung dag. Den har varit fin. Jag hade så mysigt hos Madeleine i hennes fina längenhet och sedan hade jag det så härligt med fika med Mia nere i stan. Jag har köpt kort som jag nu sitter och pysslar med.

Men det har varit en tung dag.

Ovido - Quiz & Flashcards