Alla inlägg den 27 november 2008

Av Elin Ahlberg - 27 november 2008 21:37

Vet inte om jag gjorde ett för stort hopp med svart bakgrund och vit text. Kommentera gärna. Och vill ni inte kommentera det får ni gärna kommentera något annat. Vad tror ni till exempel om min resa till  Teneriffa över jul? Har jag gjort rätt? Kommer det bli för jobbigt att vara gäst där jag egentligen vill jobba?

Ja jag behöver helt enkelt lite respons på livet...

Nu hålls det kväll. Tänk att det blev kväll idag igen.

Av Elin Ahlberg - 27 november 2008 14:32

Mycket fin kvalitetsdag med mor min. Fina gardiner till tvrummet, god lunch, gott på Tasty house och nu sitter jag och avnjuter dagens första goda kaffe.

Ikväll blir det kvalitetstid med far min och sedan var där en dag förbi. En bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards