Alla inlägg under november 2008

Av Elin Ahlberg - 19 november 2008 22:24

Underbart fin eftermiddag som gick otroligt fort med Thea. Det följdes av ett bra och skojigt rep. Svåra stämmor men mycket utmaning och det är vad jag behöver. Imorgon får jag mitt repmaterial till jobbet! WEY!

Nu ska jag lägga mig och kolla på HAIR!

BRA DAG!

Av Elin Ahlberg - 19 november 2008 11:20

1. Who are you?

2. Are we friends?

3. When and how did we meet?

4. Give me a nickname and explain why you picked it.

5. Describe me in one word.

6. What was your first impression?

7. Do you still think that way about me now?

8. What reminds you of me?

9. If you could give me anything what would it be?

10. How well do you know me?

11. When's the last time you saw me?

12. Ever wanted to tell me something but couldn't?

13. Are you going to post this in your notes and see what I say about you?


Svara gärna på detta i en kommentar! Då blir jag glad!

Av Elin Ahlberg - 19 november 2008 10:18

Det är krispigt och du milde tid vad jag fryder en morgon som denna.

Om mätaren en grad skulle sjunka, jag skulle inte mina fötter känna.

Jag värmer mig med kaffe.


Nu ska jag spendera så mycket som möjligt av min tid vid pianot och få in lite stämmor till.


Det är så svårt när man kör olika motorvägar.

Av Elin Ahlberg - 18 november 2008 18:17

Idag har varit en dag av pyssel. Jag har målat Fia med Knuffspel och ska snart övergå till insidan av boxen och måla Backgammon.


Nu sitter jag och dricker kaffe och äter granatäpple och har det rätt så bra. Imorgon ska jag återigen få träffa underbara Thea och sedan är det rep på kvällen som gäller. KUL!


Imorgon har jag varit hemma i två veckor vilket betyder nästan en halv månad.


Av Elin Ahlberg - 17 november 2008 06:56

Klockan är så tidigt att jag inte ens kan minnas att jag varit uppe såhär tidigt. Eller vänta, det kan jag visst det. Turkiet den femte november. Dagen då jag for hem. Men i vilket fall som känns det konstigt. Trött. Jag har drömt mycket. Hoppade fallskärm. I Turkiet.


Nu ska jag och min fader snart köra till Göteborg. Mysigt!


SYSSELSÄTTA!


"Ovisshet är livets krydda."

Elin Ahlberg, 081117

Av Elin Ahlberg - 16 november 2008 09:42

Malmövistelsen igår var bra. Fin dag. God mat, bra konsert, gott sällskap och Fia med Götglinregler (hur många som helst) som avslutning på kvällen. Känns konstigt.

Nu ska jag åter till Malmö för fotografering. Spännande. Vet inte riktigt hur dagen kommer se ut.

Sen är det ny vecka. Tiden går, precis som tidigare nämnts upprepade gånger, fort och det kommer säga vips och sedan har jag varit hemma i två veckor vilket också betyder en halv månad. Jag har i princip sysselsatt mig från morgon till kväll varje dag vilket är skönt. Det är skönt att ha massor att göra. Då mår jag bäst.

Av Elin Ahlberg - 14 november 2008 17:52

Vin och uppdatering inne i Helsingborg men Cajsa och Madeleine ikväll.
Träffa Erik i Malmö imorgon.

Smink, styling och fotografering i Turning Turso på söndag.

Fin och bra helg kommer det med största sannolikhet bli!

Av Elin Ahlberg - 13 november 2008 09:43

Ibland kommer jag på vilken tur det var att jag tackade ja till Sunwingjobbet. Var hade jag varit, vad hade jag gjort och hur hade jag mått precis nu om jag inte åkt? det är alltid spännande att knåpa på.

Förslag?

Ovido - Quiz & Flashcards