Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 23 februari 2009 22:30

livet kan och behöver inte alltid vara en dans på rosor :)

Av Elin Ahlberg - 23 februari 2009 13:55

Nu har jag tränat och varit "duktik". Sitter på Skatta hotell och ska snart bege mig tillbaka till båten och hoppa in i ångbatun. Jag har bara tre kvällar kvar innan jag går av. Det är faktiskt rätt skönt. Tre veckor är en lång tid. Det kan jag lova. Speciellt när det är upp och ner.


Jag kommer eventuellt bege mig ner till Skåne på lördag eller söndag. Det känns bra att komma hem ett tag. Träffa och krama alla.


Återigen, om det är någon som har en bil som går från Stockholm ner till Skåne och som kan ta en flicka, en resväska och en bananlåda med servis i får ni hemskt gärna höra av er. :)


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 23 februari 2009 00:15

Det gungar mycket idag. Jag fick hålla mig i stolpen under tredje set för att inte trilla. Tog en Calma tugg vilket jag tror hjälpte lite men nu är jag sjösjuk igen. Kan man fråga sig varför jag sitter här vid datorn och inte går och lägger mig istället. Det är nog faktiskt vad jag kommer göra nu. :)

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards