Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 20 februari 2009 14:18

Bollen är i rullning. Såhär ska det inte behöva vara.

Jag har fyndat på loppis idag. Jag fick för ett par år sedan koppar med tillhörande fat av farmor. Idag gick jag in i en loppisaffär och hittade hela servisen. Magiskt många fat i olika storlekar, koppar och skålar och hela faderullan. Jag blir så glad. Den är betalt med nu återstår den stora utmaningen. Hur ska jag få hem den? :) Om någon har en bil som ska gå från Stockholm ner till Skåne får ni hemskt gärna höra av er.

Idag kommer Henrik hit till oss och ska jobba i ett par dagar. Oj vad jag behöver det. Ny energi och fokus på något annat. Underbart!

Nehe, om jag ska in och låna datorn av Johan och beskåda ett program av Taken. Solen skiner över Stockholm idag.

Ovido - Quiz & Flashcards