Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 9 februari 2009 11:28

Inatt har jag sovit i tio timmar. jag somnade nästan dirket jag lade mig och sedan sov jag till tolv. Så himla skönt och jag tror verkligen att min kropp behövde det.

jag har en enormt och magiskt stor träningsvärk i min magen. :) Jag skyller allt på Mattis magövningar i gymmet. Tvättbräda sommaren 2009, here I come :)

Nu ska jag följa med Micke till Hotell Skatta för att surfa lite till :)

Skriver mer då!

Av Elin Ahlberg - 9 februari 2009 00:29

Idag gungar det som tusan och givetvis blir jag sjösjuk direkt. Det är inte kul och jag vill vänja mig. Menmen det är bara att bita ihop.

Idag har jag gymmat och varit på spa. Härlig kombination. Och idag ska jag nog faktiskt gå och lägga mig dirket och sova lääänge lääänge.

Ibland förstår man sig inte riktigt på sig själv. Hur man tänker och hur man reagerar och hur man gör. Just nu är jag en sån man. 

Imorgon ska jag spendera dagen med film och slappning och sedan ångbastu.  

Ovido - Quiz & Flashcards