Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 16 februari 2009 16:02

Jag är så nöjd med min audition. Det kändes skoj och jag fick sjunga tre låtar vilket jag hoppas var positivt. kul!

Nu får vi se om de behöver folk eller inte. I vilket fall som så gav audition mig något. Underbart.


Nu ska jag kolla lite på film tills jag börjar jobbar 21:00. Min dator som jag var så glad för pajjade och har åkt med Micke till Västerås för att lämnas in. Nedrans skit.


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 16 februari 2009 09:41

Jag har inte varit uppe såhär tidigt sedan jag kom till båten. Anledningen till att detta sker idag är för att jag ska iväg in till land och göra audition. Spännande och jag är allt lite nervös men mest ska det blir kul. jag kommer visa vad jag är för person på scen och privat. Det är allt jag kan göra.

Igår gick jag raka vägen och lade mig efter show vilket var en bra och förståndig id'e. Ger mig själv lite krrrredd för det.

Jag skriver givetvis om hur det gick i eftermiddag. Nu hinner jag städa upp efter bomben någon varit inne och släppt i min hytt. Inte var det jag i alla fall...

Ha en fin start på veckan alla ni där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards