Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 19 februari 2009 11:57

När ett problem i ens arbete uppstår gör jag oftast allt som står i min makt för att det ska kännas och bli bättre. Men vad gör man när man gjort allt man kan och det fortfarande inte hjälper? Vad gör man när man ger och ger och inte får något tillbaka? Nedrans oproffsigt. För en gång skull känner jag i en situation att jag inte har någon som helst skuld.

Igår träffade jag Thomas och fikade. Så himla mysigt och jag fick mycket energi. Tack!


Idag slappar jag. Tänkte ta en promenad med Johan men jag orkar faktiskt inte. Jag ska bara tillbaka till båten och fortsätta kolla på film. Ja det är precis vad jag ska göra.


Nu har jag varit på båten i två hela veckor och jag har en kvar. Det börjar bli lite tungt men jag är vid gott mod. :) Det är oftast det enda som behövs. Ett gott mod.



Ett glatt humör är mer än pengar.

Mer än all världen rikedom.

På livets evigt gröna änga står alltid lyvkan då i blom.

Ty om du ler mot hela världen blir hela världen som ett solsken mot dig.

I dina spår jag går och sjunger.

Vad kan man mera önska sig?

Ovido - Quiz & Flashcards