Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 2 februari 2009 17:08

Satt och läste på en rekommenderad sidan och kom att tänka på en skylt jag så när jag var i Kina och fick mig ett diskret med ack så upplyftande skratt här i min ensamhet.


Wet floor, slip and fall carefully.


Ja, jag har haft en fruktansvärt tråkigt och dålig dag med smärta och ensamhet. Ni behöver inte tycka synd om mig för det gör jag själv så det räcker och blir över :)

Av Elin Ahlberg - 2 februari 2009 12:28

Jaha dethär var ju himla värt. Jag har varit på akuten två gånger inatt. En gång på tandläkarakuten och en gång på akuten senare under natten. Har haft så ont så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Jag ser ut som en svullen gris på ena sidan av ansiktet och känner mig halvt avdomnad med tanke på att jag skickades hem med sömntablett. Jag lyckades till slut somna och sov till elva vilket var behövligt.


Ikväll skulle vi egentligen åka och se A Hollywood Tribute men jag kommer inte kunna lämna lägenhet så Madeleines bror får ta min biljett.

Ibland får man verkligen veta att man lever.


Imorgon hoppas jag dock på att jag är bättre så jag kan träffa min kära bror som kommer upp. Det måste jag vara. Saknar honom så mycket.


Ja jag är inte så värst intressant idag. Därför borde jag nog sluta skriva just nu. Det gör jag nog och ser om jag kan ta mig ner till affären för att köpa lite flytande föda och försöka få i mig något.


Har ni upplyftande och rolig info att ge mig så tveka inte. Idag är en dag jag behöver det. :)

Ovido - Quiz & Flashcards