Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Elin Ahlberg - 3 februari 2009 21:16

Lika värdelös dag som föregående. Jag har inte kunnat göra något utan har bara legat här och tyckt synd om mig själv. Men jag tror att svullnaden har börjar lägga sig.

Skulle träffa Linus idag men inte ens det har jag orkat. Ska luncha med honom imorgon innan han tar tåget hem. Det ser jag fram emot.  


Min chef ringde och undrade om jag kunde hoppa på båten och köra en tur för Anna som blivit sjukt. Jag vill så gärna och hoppas att jag mår bättre imorgon för i så fall gör jag det :) 


Nu ska jag fortsätta titta på Prison Break som även Madeleine har fastnat för. I knew it!


Så nu får det som sagt varaa nog med lidandet för min del. Dags för att börja leva och vara glad igen. Det ser jag fram emot.

Ovido - Quiz & Flashcards