Alla inlägg under april 2009

Av Elin Ahlberg - 2 april 2009 09:33

Jag är glad och nöjd. Eller glad i alla fall. Nöjd ska jag väl aldrig vara?


Någon sade till mig precis.
"det svåra löser vi fort, det omöjliga tar bara lite längre tid"

Mycket bra! Det ska jag bär med mig!


Klockan tolv tar jag tåget till Öresunds pärla, Helsingborg. Fram tills dess ska jag spendera lite tid framför pianot... och...


BRODERA! Har kommit in i en broderifas igen. Vilket gläder mig för det är väldigt rogivande.


Oh, jag kom på en pysselgrej jag måste göra! :) Yes!

Av Elin Ahlberg - 1 april 2009 20:45

Mötet med min hemsida gick väldigt bra idag. Det känns himla kul. Är fullt och fast övertygad om att det kommer bli toppensnyggt. :)


Imorgon blir det Helsingborg som får sig ett besök tillsammans med Faster Brita och Ilse. Lunch. Trevligt.


Imorgon har jag också varit ledig halva tiden. Jag har varit effektiv och fått gjort mycket.


Av Elin Ahlberg - 1 april 2009 09:25

Ikväll ska jag äntligen åka och få hjälp med min hemsida. Det känns kul att äntligen komma igång med det. Beställde en "domän" som det tydligen heter igår så nu är det fritt fram att börja skapa. Ska sätta mig och skriva upp tankar och funderingar på hur jag vill att det ska se ut och vad jag vill att den ska innehålla. Har mycket tankar och funderingar och ideér men behöver någon som kan göra det. För jag har ingen aning. :)


Annars kommer det vara en lugn dag här. Det regnar ute och är såntdäringa härligt mysväder så det blir kaffe i stora lass, piano och knåpning av hemsida.


Ni kan vara lugna. Givetvis kommer jag fortsätta skriva blogg trots hemsidan. Så sluta fälla tårar i onödan.

Ovido - Quiz & Flashcards