Alla inlägg den 5 april 2009

Av Elin Ahlberg - 5 april 2009 19:14

Usch jag behöver en synomtyckare. Jag har blivit sjuk igen. Har kännt det på mig i flera dagar med lyckats trycka bort det både fysiskt och psykiskt. ARG! Nu är livet skit för tillfället. Men det är bara ett litet tag! Fan. Det får man säga i sånnahär läge!

Av Elin Ahlberg - 5 april 2009 10:21

Det var så tusans mysigt att igår få ihopa alla tjejer igen och sitta och snacka. Jag, Cajsa, Madeleine och Linda. Precis så som det ska vara. Det är liksom aldrig konstigt när vi väl träffas igen trots att det kan vara mer än ett år sedan det sist hände.


Idag är det inte riktigt lika fint väder men det betyder att jag borde utan någon somhelst bortförklaring ge mig på min klädgadrob. Det ska jag nog faktiskt gör nu. Får se hur långt jag hinner bara. Innan jag tröttnar menar jag.


Ha en fin dag där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards