Alla inlägg den 27 april 2009

Av Elin Ahlberg - 27 april 2009 16:24

Ja men det är ju helt fantastiskt. Jag är glad och stolt över mig själv. Sommaren är fixad! :) NÖJD!!!

Av Elin Ahlberg - 27 april 2009 10:55

Jag bara har bra dagar för tillfället. Hoppas givetvis att det ska hålla i sig länge. Igår körde jag och Madeleine till Järavallenskogen och tog en promenad vilket var så skönt så skönt. Precis lagom väder. Inte trålande och gassande sol men varmt och vindstilla.


Jag fyllde sedan resten av dagen med att sitta och lyssna på stämmor som ju börjar bli lite utslitna i mina öron.


Jag har beslutsångest för om jag ska åka till Göteborg imorgon men just nu lutar det åt ett ja. Vad har jag att förlora och vad är mina anledningar till att inte fara? Precis. Det blir nog tåget tio över sex från Tågarp imorgon.

Idag ska jag, Emma och Niklas till farmor och blir bjudna på gammal hederlig Risotto. GOTT!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards