Alla inlägg den 3 april 2009

Av Elin Ahlberg - 3 april 2009 10:10

Jag vaknade rätt tidigt idag. Ska köra till Maraja i Bjärred vid tolv. Ska bli himla mysigt med promenad vid havet och sedan lunch. Ikkas bil måste lånas så dit går jag nog snart och krama mina härliga Gudbarn.


Har hunnit träna lite styrka här hemma. Skönt. Jag var på Natilus igår och fick tillbaka lite av mina pengar som tyvärr av misstag dragits från mitt konto. Ett annat tyvärr är också att det var mitt eget fel :) Men eftersom de är så himla snälla och trevliga på Korpen i Landskrona har vi löst det på ett väldigt bra sätt. Tuset tack!


Det är verkligen vår här. Igår satt jag ute och broderade på eftermiddagen och solen värmde så gott. Solen skiner lika starkt idag med!


Försökte mig igår på att inte dricka något men klockan 17:14 gick det inte längre. Jag får helt enkelt förlika mig med att jag är beroende. Men vad gör det? Sitter nu och väntar på att kaffekokaren ska bli klar. :)

..... Klart.


Nu sätter jag mig lite vid pianot. :)

Ovido - Quiz & Flashcards