Alla inlägg under april 2009

Av Elin Ahlberg - 23 april 2009 12:09

EMMA OCH JAG HAR HAFT DET SÅ BRA! :)


Nu ska vi ta tåget hem så jag skriver mer om hur våra dagar har varit då jag sitter hemma i Tågarp istället!


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 20 april 2009 14:56

JA! Jag sov i tio timmar inatt. Somnade redan två och vaknade inte förra tolv. Sedan tog jag och Sebastian en lång promenad och nu slappar jag framför datorn fram till jag ska äta middag.


Just nu längtar jag bort från denhär högstadieskolan. Man kan helt enkelt bli så trött. :)


Solen skiner i Helsingfors idag!


Imorgon kommer Emma!

Av Elin Ahlberg - 19 april 2009 16:58

Idag var en lika fin dag som gårdagens och den var lika fin som dagen innan.

Jag och Johan gick till Sickla och handlade lite och sedan gick vi in om en lägenhetsvisning bara för att det var skoj. :)

Nästa gång vi är i Stockholm kommer Emma på båten! KUL!

Nu ska jag öva lite på mitt repmaterial!

Peace out!

Av Elin Ahlberg - 18 april 2009 15:17

Igår hade jag en underbart fin dag med möte och sedan mys med David.

Idag har jag haft en underbart fin dag på stan med Kryssningsvärdstjejerna och sedan med Riina.

Nice!


Nu ska jag masa mig ner på gymmet tror... tror jag :)


Av Elin Ahlberg - 16 april 2009 15:23

Nu har jag köpt mina studiogrejor. Nu ska jag bara lära mig att använda dem. Svårt. Det är så mycket jag måste lära mig. Men det är bra och ett bra projekt. :)


Snart kommer Emma och hälsar på vilket jag ser fram emot. Det blir mitt första besök på båten.


Varit och fikat i Helsingfors med Johan idag och nu ska jag ner och repa på låtmeterial till Malmö. Sedan blir det nog en lite tupplur innan middag. Sovit otroligt lite tre kvällar i rad.


Solen skiner och trots kylan känns det som att våren har nu tagit sig bort till Finland med. Grattis Finland.


Take care!

Av Elin Ahlberg - 15 april 2009 12:50

Sitter på Café Brasco med Riina och dricker kaffe och ska snart ta oss bort till musikaffären och handla inspelningsgrejor till min dator. Äntligen!


Det är kul när det är kul! :) Då är man glad.


På tal om glad. Emma min kusin komme och hälsar på mig på tisdag! Wihi! :)


Nu räcker det! Nu ska jag samtala med Riina!


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 14 april 2009 13:03

Igår kom jag äntligen igång med träningen igen och jag känner hur mycket gladare och piggare jag blir när jag får röra på mig. Idag ska vi iväg till något träningcenter inne i Helsingfors och träna Pace. Har aldrig provat på det och har heller ingen aning om vad det är. Men det blir nog skoj.


Igår blev det även en sen utekväll då jag inte kom i säng förrän halv sex. Men trevligt var det.


Imorgon kommer 4Sound äntligen vara öppen igen så jag kan gå och köpa mina studiogrejor som jag så länge sett fram emot. Nedrans påskstängt. Ska bli kul att spela in lite i hytten under dagarna. :)


Nehe, dags att se lite på Så ska du låta!


Av Elin Ahlberg - 11 april 2009 16:49

Vår i Stockholm. Helt underbart!

Nu är det slappning som gäller fram till jobb.

Skriver mer imogon då jag har mer tid.

Ha en fin lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards