Alla inlägg under oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 19 oktober 2008 23:59

Jag önskar jag kunde formulera alla tankar och allt jag känner i ord men det går inte.

Snart åker vi härifrån. Snart åker vi härifrån.

Allt är upp och ner.
Glad.

Ledsen.

Behöver mycket stöd när jag kommer hem.

Av Elin Ahlberg - 17 oktober 2008 08:35

Idag är det teenidol som gäller igen efter ett par veckors uppehåll. Ska bli kul eftersom vi då inte har Minitivoli med björnarna längre. Det har varit lite sådär faktiskt. Hoppas på en försiktig skara på fem-tio personer. Det hade varit lagom :)


Nu ska jag återgå till min stickning som börjar se rätt skaplig ut nu. Det gäller att simma in i detdär stimmet och bara sticka på. Då ser jag resultat snabbt och det är så det ska vara när man pysslar. Fint och snabbt resultat.

Av Elin Ahlberg - 16 oktober 2008 13:31

Vad händer? Vad sker? Vad vill jag? Hur gör jag? Vad borde jag? Vem är jag? Vad ska jag? Vad kan jag? Vad önskar jag? Hur blir det? Vem vill jag vara?

Många frågor, lika många svar.


Igår körde vi show i Alanya med Claes och Thomas och fy katten vad kul det var. Så underbart att stå på en annan scen för en kväll med andra människor. Mycket utvecklande och jag njöt verkligen av att stå på scenen.


Väntar mest bara på att åka in till hotellet.

Av Elin Ahlberg - 14 oktober 2008 15:44

I respect the people who has the ability of making a decision to ruin their body and people around them. That´s a pretty big desicion to make! ... E


Your legs are so smooth I am halking on them... L


Min mage är ändå rätt stor om jag slappnar av. Det måste vara alla mina tarmar... E 


Haha, sånt här hinner man med att diskutera om man bor i Turkiet och har en vän som heter Louice!


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 14 oktober 2008 08:40

Sovit gott men inte tillräckligt länge. Som sagt lååånga sovmornar är nu ett minne blott. Men det gör inte så mycket. Hinner jag med att göra allt jag måste i mitt stressiga Turkietliv. Haha.

Sitter nere hos Stina och ska snart bege oss till hotellet. 

Idag är det ministars. Hoppas på en lagom och behaglig skara barn. Man vet aldrig.  

Av Elin Ahlberg - 13 oktober 2008 14:45

Jag läste ett gammalt inlägg jag skrivit för ett tag sedan där jag påminde mig själv att jag lovade mig i USA att göra varje dag till en bra dag. Här kommer en ny påminnelse både till mig själv och till alla er.

 

Nu ska jag dricka kaffe och sticka! :) 

Av Elin Ahlberg - 13 oktober 2008 09:22

Av Elin Ahlberg - 13 oktober 2008 07:52

Ny sysselsättning. Jag pausar från mitt broderande och övergår till lite mer tyngre tantgöra. Ella (tanten i mig) njuter för fullt när jag sitter här i Turkiet, landet av turkar, och dricker kaffe och stickar.

Ovido - Quiz & Flashcards