Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2008 22:30

Louice har åkt. Mia har kommit. Vi hade middag i Fino ikväll. Ibland känns det som jag trillar. Jag mår konstigt bra på ett konstigt sätt. Och kraftigt dåligt på ett kraftigt sätt.

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2008 16:27

Louice fick en flygbiljett redan ikväll och åker om två timmar. :(

Tråkigt men väldigt skönt för henne så hon får mer tid hemma.

Av Elin Ahlberg - 29 oktober 2008 11:58

Igår körde jag sista showen med Louice då hon åker hem i morgonbitti. Det känns så underligt att jag inte vet hur jag ska reagera. Vi körde tillsammans popup innan showen. Tell him med Barbara och Celine. Det var magiskt. Vad jag kommer sakna att stå på scen med henne. Jag vågar inte börja gråta för jag vet inte om jag någonsin kommer kunna sluta.

Ikväll är det middag i Fino med alla som en avskedfest för Louievantoui.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan få lite mat i mig.

Ovido - Quiz & Flashcards