Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 12 oktober 2008 08:46

Man behöver inte fler än de som man verkligen önskar ska vara där. Igår hade vi en väldigt trevlig tillställning på sex pers. Det var jag, Dhani, Stina, Erik, Louice och värden David. Vi träffades upp hos david och Erik vid åtta och sedan hade vi hur kul som helst med lekar och dylikt till över ett på natten.


Idag ska jag börja virka. Inspiration från den ljupa och givande kanalen Worls fashion som gick hela kvällen på lägenhet elvas TV. Har precis i huvudet vad jag skulle vilja virka. Bra sysselsättning som jag kan varva med mitt broderande. :)


Det känns tomt i publiken för tillfället av många anledningar. Inte för att där inte sitter mycket folk. Det är jobbigt när folk jag bryr mig om suttit i beskådat så många kvällar och sedan bara försvinnner.  


Igår fick jag tre skrattanfall efter varandra. Det var inget speciellt jag började skratta åt utan det bara kom liksom. Hur underbart som helst. Jag arbetar ju på att skratta minsta 18 gånger om dagen och igår tror jag faktiskt att jag slog det med hästlängder.


Nej nu ska jag göra efterarbete då det släppts en bomb inne på mitt rum...

Ovido - Quiz & Flashcards