Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 11 oktober 2008 08:07

Jag har kommit ifrån detdär härliga med att kunna sova länge på morgonen. Ett tag vaknade jag inte förrän tio-elva men det är ett minne blott. Kanske kommer det igen men just nu är jag tillbaka till att först vakna åtta och sedan tvinga mig ligga kvar till nio. Tråkigt för just nu finns det inte så väldans mycket att hitta på här i Turkland. Men vi sysselsätter oss så gott det går. Idag ska vi in till Manavgat och kolla lite. Eriks far är på besök och ville se denna omtalade och underbara stad :)


Jag ska köpa lakan till festen ikväll! 


Det är otroligt välbehövt med ledig dag idag. Jag börjar återhämta mig från förkylningen men känner mig fortfarande hängig. Nice!


Nu har jag varit duktig och städat hela kylen och avnjuter kaffe med gott samvete.

Ovido - Quiz & Flashcards