Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Elin Ahlberg - 26 oktober 2008 08:49

I förrgår gjorde jag en av mina roligaste popup. Det var inte så att den nödvändigtvis var bäst men den var definitivt så rolig att den handlar väldigt långt upp på min lista. Jag kommer snart att lägga upp en rakningslista på vad jag tyckt har gått bäst i popup-väg. Det är detta jag kommer att sakna mest med att åka härifrån. Eller likaså där, det ligger i alla fall högs upp på listan. Jag sjöng en låt som heter Stuff like that there och som sjöngs av Bette Midler för år och dar sedan. Jag filmade med min kamera bakifrån, vi satte den uppe på barhyllan på scenen. Och sedan filmade David framifrån och har börjat klippa i en superfin film. Kan knappt vänta tills jag ska lägga upp den på facebook så ni kan se den. Imorse skulle man ställa om klockan vilket betyder att klockan ringde redan klockan sju eftersom detta glömdes. Därför är klockan nu sex minuter över nio men frukost har redan avklarats och nu får vi se vad dagen har att erbjuda.Träning, slappning, stranden, öva på min och Davids popup (värst schlagern) och lite slappning till. Skönt!!!

Det känns lite som vi är på semester nu när vi bor här på hotellet. Guldvärt och en väldigt fin avslutning på vår helt fantastiska säsong.

Ovido - Quiz & Flashcards